FlExibele logistiek,

flexibele kosten

Want wij zijn net zo flexibel als jij.

To Do list

Domeinnaam gekozen? Emailadres ingesteld? Marktonderzoek gedaan? Je product aangeboden?
Voorraadsysteem, facturatiesysteem, stellingen, warehouse, verpakkingsmateriaal, displays, labelprinter, timeslots en transport?
SmartUp Solutions doet de rest, zodat jij je weer kunt bezighouden met ondernemen!

Warehousing

Voor de opslag van jouw producten beschikken wij over pallet en legbordstellingen. Voor zowel grote als kleine producten, slow of quickmovers, bieden wij passende opslagmogelijkheden aan. Heb je nog niet zoveel plaats nodig en wil je misschien maar 1 pallet opslaan, ook geen probleem. Wij groeien met je mee.

Snel en volgens een logistieke route picken? Ons voorraadsysteem is op jouw wensen ingericht. Daardoor hebben we korte wegen en kunnen we snel aan jouw klanten leveren. Alle vakken in onze stellingen zijn gekoppeld aan jouw producten. Nooit lang zoeken maar alle informatie in een oogwenk beschikbaar.

Orderpicken

VErpakken

Heeft de klant een order met displays geplaatst? Niet alleen kunnen wij met jou het passende display ontwerpen, maar we kunnen
ook de passende pallets, de assemblage van het display, het ompakken van je producten en het vullen van het display aanbieden.
Wenst je klant individuele / persoonlijke pakketjes, gesealde pakketjes of flyeracties? Ongeacht de oplage of aantal pakketjes,
de passende oplossing is bij ons altijd binnen handbereik.

Met ons flexibel systeem creƫren wij een eigen omgeving voor jou, alleen voor jou.
Daardoor houden wij voor jou de voorraad in de gaten, krijg je van ons een melding als een product de minimale hoeveelheid heeft bereikt,
boeken we de goederenontvangsten en kunnen we zelfs met jouw eigen layout facturen met een eigen nummerreeks naar je klanten sturen.
Hoe flexibel wil je het hebben?

Voorraad +
facturatie
systeem

Labelsoftware

Met onze veelzijdige labelsoftware kunnen wij bijna alle soorten labels voor je producten produceren.
Van een standaard barcode tot een opvallend rood prijslabel. Jouw wens zal op het label stralen.

Je product staat kant en klaar in ons warehouse en wacht nu alleen nog maar erop om opgehaald te worden. "Maar hoe pak ik dit het beste aan, waar moet ik op letten en hoe kan in mijn product het beste versturen?" Wij nemen alle vraagtekens weg dankzij ons uitgebreidt netwerk aan transportmogelijkheden. Pakketdienst, koeriersdienst, vrachtwagentransport . Alle varianten zijn mogelijk.
Moet er bij een (Duits) afleveradres een time-slot worden geboekt?
Dankzij onze samenwerking met Mercareon en Cargoclix kunnen wij dit zonder problemen realiseren.

Transport
+ distriburie

Retour
management

Misschien wel het meest onaangename onderdeel van ondernemen, maar helaas niet geheel vermijdbaar. Met hoeveel liefde jij je product ook verpakt, het kan helaas altijd voorkomen dat een pakketje kapot bij de klant aankomt, of de klant wenst achteraf gezien het product toch niet te behouden. Met ons retourmanagement krijg je binnen 24 uur een compleet rapport van je retourzendingen. Tevens hebben wij je voorraad reeds automatisch aangepast, dus ook hier loopt alles soepel.

Waarom niet 24/7? Nou, een uurtje per dag willen wij ook even rusten.
Maar daarna concentreren we ons weer volledig op jou!
Customer service per email kan bij ons ook in de avonduren en in het weekend.
Telefonisch zijn wij tijdens de reguliere kantooruren voor jouw klanten bereikbaar.

23/7 customer
service